środa, 15 kwietnia 2015

 
Lookbook
Cześć wam! Wiem dawno mnie tu nie było, ale na swoją obronę mogę powiedzieć, że miałam dużo nauki. Ostatnio się ociepliło i wpadłam na taki pomysł jak widzicie, piszcie w komentarzach czy chcecie więcej tego typu postów.
Ok, dzisiaj pokażę wam moje stylizacje na ciepłe dnie. Zacznę od mojej ulubionej.
KOMBINEZON W KORONKĘ








 Kombinezon: H&M
 Buty: Deichman  (nie wiem jak się to pisze :D )
 Narzutka: yyyy.... proszę nie zabijcie mnie, nie wiem ! (dostałam ją więc proszę o wyrozumiałość)









 IDEALNE NA SPACER
Buty: CCC
Bluzka: dostałam, nie wiem
Spódnica: jakiś ciucholand


































NEON I KORONKA
Spodnie: Simply Chic   (to była edycja limitowana)
Narzutka: ta co powyżej
koszulka: też nie wiem (och czuję że wy mi coś za to zrobicie)






5 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! nareszcie! :) Widzę że już humorek dopisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a od razu zrobię to samo! Pozdrawiam http://knowthyself99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne stylizacje, a szczególnie ta niebieska spódnica. Nie wiem, czy wiesz, ale one są teraz trendy. :D
    Może obs za obs? Zacznij i skontaktuj się ze mną na blogu w formie komentarza, a na pewno się odwdzięczę. Widać, że tyle co dopiero zaczynasz, więc życzę wytrwałości i mnóstwa obserwatorów oraz wyświetleń.

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zestawy! :D

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z KAŻDEGO SKLEPU w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń