sobota, 21 marca 2015

Bowling


Cześć wam! Dzisiaj przychodzę z drugą sesją zdjęciową. Jak zapewne zauważyliście blog wygląda zupełnie inaczej (to zasługa mojej kuzynki, która zresztą robiła te zdjęcia). Dwa tygodnie temu pojechaliśmy na urodziny Agi (agi-aggi.blogspot.com), które odbywały się w kręgielni. Na początku był obiad w bardzo nowoczesnej restauracji (bardzo mi się w niej podobało), a potem były kręgle :) Za pierwszym razem wygrała Aga, a potem ja. Gdy czas się skończył Aga ,,dopadła" fortepian i zagrała kilka piosenek. Następny post pojawi się najprawdopodobniej w środę, a w sejsji nie będę tylko ja i Aga, ale również (brak tekstu). Więć wyczekujcie





3 komentarze:

  1. Restauracja na zdjęciach wygląda na prawdę super.
    Fajnie, że wygrałyście obie, poziom najwyraźniej jest wyrównany;p

    ✵ Zapraszam na kolejny wpis na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te zdjęcia :) Będę czekać na następny post!
    agi-aggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia !!!!!!
    Zapraszam na obserwowanie mojego bloga
    itsnatala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń